جمعه ۰۳ فروردین ۰۳

فست ترک چیست

ارائه خدمات بازاریابی آنلاین و دیجیتال

فست ترک چیست

۶۴۳ بازديد

در این مقاله قصد داریم به مطالب زیر بپردازیم:

 

 

خدمات سی آی پی فرودگاه امام خمینی


CIP چیست؟ CIP (سی آی پی) مخفف عبارت Commercial Important Person می‌باشد و به افرادی اطلاق می‌شود که از نظر تجاری مهم هستند. خدمات قابل ارائه به VIP و CIP در فرودگاه، هتل، سالن‌های همایش و … تقریبا یکسان و تفاوت عمده بین این دو در تامین امنیت برای VIP است.

در بسیاری مواقع مسافرین برای سفر های خود به دنبال خدمات اختصاصی و راحتی هستند تا بتوانند با کمترین استرس و دغدغه فکری به سفر بروند و برای این منظور فرودگاه‌های مختلف اقدام به ارائه خدمات خاصی با عنوان CIP نموده‌اند که مسافرین علاقمند به استفاده از این خدمات می‌توانند از قبل آن‌را از آژانس‌های گردشگری تحت قرار داد فرودگاهی خریداری کنند. در این زمینهتشریفات  اختصاصی واران سی آ پی به عنوان یکی از شرکت‌های تحت قرار داد فرودگاهی، خدمات CIP رابه مسافرین ارائه می‌دهد و مسافرین می‌توانند با درخواست خود و مشخص کردن نوع خدمات مورد نیاز کلاس درخواستی CIP را خریداری می کنند.

ممک است برای شما نیز این سئوال پیش آید که تفاوت میان خدمات VIP فرودگاه امام  و CIP در چیست؟ تفاوت عمده میان این دو نوع خدمات در تأمین امنیت است. مقصود از تأمین امنیت نیز استفاده از محافظان شخصی، جایگاه های اختصاصی، دوربین های نظارت تصویری و امکاناتی از این دست می باشد. از این رو اشخاص VIP به دلیل حساسیت های شغلی بیشتر از امکانات امنیتی بیشتری نیز برخوردارند. نکته دیگری که در مورد این دو نوع خدمات باید بدانید این است که هزینه خدمات VIPمعمولا توسط سازمان مربوطه پرداخت می شود. این در حالیست که هزینهCIP فرودگاه امام توسط خود افراد پرداخت می شود.

 

سالن CIP فرودگاه امام خمینی


این سالن، مجهز‌ترین سالن تشریفات اختصاصی کشور به حسابمی‌آید که در مساحتی برابر با ۷ هزار متر مربع در سه طبقه به بهره‌برداری رسیده است. مسافرین ورودی و خروجی فرودگاه امام خمینی(ره) که مایل هستند بعد و قبل از پرواز را در فضایی آرام و بدون استرس بگذرانند می‌توانند از سالن تشریفات و امکانات موجود در آن بازدید و استفاده نمایند. این جایگاه به‌عنوان یک ترمینال اختصاصی برای افراد ویژه به نحوی طراحی شده است که مسافرین محترم جایگاه به همراه مستقبلین و یا مشایعین محترم در فضایی آرام و بدون نیاز به اجرای فرایندهای عادی عملیات فرودگاهی نظیر دریافت کارت پرواز و تحویل بار در این مدت ضمن استراحت و پذیرایی شایسته از میز اردو مجهز استفاده نمایند.

خدمات CIP فرودگاه امام خمینی

  • ارائه خدمات انتقال مسافر از مبدا به فرودگاه و بالعکس بوسیله خودروهای تشریفات

  • ترانسفر تا پای پلکان پرواز و بالعکس توسط راهنمای مخصوص CIP
  • کافی شاپ لوکس و سرو انواع نوشیدنی گرم و سرد و انواع شیرینی، سالاد و دسر جهت مسافرین CIP
  • امکان استفاده از میز اردور جهت مسافرین، مستقبلین و مشایعت کنندگان
  • دریافت کارت پرواز توسط مسئولین مربوط CIP
  • انجام کلیه امور مربوط به بار و ویزا توسط مسئولین مربوط CIP (اخذ ویزا فرودگاهی با هماهنگی قبلی) 
  • استفاده و تردد گیت‌های اختصاصی سپاه، پلیس، گمرک و پذیرش بار
  • استفاده از فروشگاه‌های لوکس با برندهای خارجی و داخلی معتبر
  • استفاده از اینترنت وایرلس و اتاق مخصوص کامپیوتر و اینترنت
  • باجه بانک اختصاصی به منظور انجام امور بانکی اعم از ارزی (غیر از ارز مسافرتی) و ریالی مسافرین
  • اتاق اختصاصی سیگار با تهویه استاندارد
  • فروشگاه خشکبار، چرم، صنایع دستی و خاویار
  • سالن کنفرانس و ملاقات‌های خصوصی جهت مذاکرات تجاری
  • سوئیت‌های ویژه برای اقامت‌های موقت و استراحت‌های کوتاه

  

مسافرین می توانند با انتخاب هر کدام از خدمات CIP از شرکت   نسبت به رزرو آن اقدام نمایند و لازم به ذکر است هزینه های مربوط به ارایه خدمات CIP بستگی به اجزای انتخابی مسافرین دارد. همچنین مسافرین علاقمند می توانند از خدماتVIP  برای گشت‌ها، اقامت، راهنمایی تور در داخل ایران نیز استفاده نمایند. در این خصوص شرکت   با کادری مجرب و داشتن هتل‌های بسیار لوکس تحت قرار داد و نمایندگی خطوط هواپیمایی آمادگی دارد تا نسبت به ارایه خدمات CIP و VIP   در ایران و اروپا به مسافرین علاقمند خدمات ویژه ارایه نماید.

زمانی که قصد پرواز به کشوری را دارید، بلیطی از شرکت هواپیمایی خریداری می کنید که در آن نوشته شده در روز و ساعت مشخصی باید در فرودگاه باشید. سفر دغدغه های زیادی دارد، از بستن چمدان تا بردن مدارک و وسایل  مورد نیاز. روزی که پرواز دارید در بهترین حالت ممکن یک آژانس خبر می کنید چمدان را کشان کشان به ماشین منتقل کرده و به دلیل اینکه ورود ماشین های متفرقه به داخل فرودگاه هزینه اضافی در بردارد باید پیاده شوید و دوباره چمدان را به دنبال خود بکشید تا به سالن انتظار برسید. البته آنجا هم شرایط خیلی مطلوب نیست دوندگی های خودش را دارد باید ضمن این که حواستان به چمدانتان است به دنبال کارت پرواز بروید، در صف طولانی تفتیش بدنی بایستید تا از گیت رد شوید.

ما به شما برای رهایی از این اضطراب ها خدمات CIP را پیشنهاد می کنیم.

حالا فکر کنید شما قصد سفر با هواپیما دارید، بعد از رزرو بلیط با خرید cip چه اتفاقی می افتد؟

ترانسفر: از درب خانه ماشینی به دنبال شما می آید. وظیفه حمل و نقل چمدان شما با شخص راننده است. بعد از اینکه به فرودگاه رسیدید به افرادی که خدمات سی آی پی ارائه می دهند معرفی می شوید.

گروه سی آی پی آموزش دیده اند تا برای شما محیطی راحت و بدون دغدغه فراهم کنند. آن ها چمدان شما را تحویل می گیرند و با احترام و تشریفات شما را به سالن ویژه می برند.

بیزینس لانج: به مجموعه ای از خدمات فست ترک، گیت اختصاصی بازرسی پلیس فرودگاه، تحویل بار، دریافت کارت پرواز از گیت اختصاصی فرست کلاس، گیت اختصاصی گذرنامه و خدمات سالن بیزینس لانج گفته می شود.که در ادامه این مقاله بیشتر با بیزینس لانژ آشنا خواید شد.

چه خدماتی در سالن بیرینس لانژ ارائه می شود؟

در آنجا شما می توانید حین صرف فنجان قهوه روزنامه بخوانید، دراتاق های مخصوص سیگار بکشید، غذاهای خوشمزه صرف کنید، حتی اگر پرواز تاخیر داشت با آسودگی خاطر در اتاق های مخصوص استراحت کنید.

با خدمات فست ترک چیست ؟ فست ترک (fast track) نه تنها کارت پروازتان را بدون دردسر به شما می دهند، از گیت اختصاصی بازرسی پلیس فرودگاه بدون دردسر ماندن در صف های طولانی رد می شوید. همچنین زمانی که از سفر خارجی بعد از ساعت ها معطلی در فرودگاه و پرواز های طولانی خسته کننده به فرودگاه مقصد رسیدید؛ دیگر نگران چمدان، مهر پاسپورت، پلیس و ... نخواهید بود.

با رزرو خدمات سی آی پی شما به عنوان  مسافران ویژه فرودگاه با ماشین از سالن تا پای پلکان هواپیما می روید، معمولا اولین صندلی های هواپیما برای شما در نظر گرفته می شود، و جزو اولین نفراتی هستید که بدون دردسر به هواپیما وارد یا از آن خارج می شوید.

اگر سفرتان تجاری باشد، ممکن است هنگامی که وارد فرودگاه می شوید گروهی به استقبالتان می آیند، یا زمان اتمام جلسه مشایعت کنندگانی خواهید داشت که تمایل دارید به خوبی و با احترام با آن ها برخورد شود، در خدمات فست ترک برای گروه مستقبلین یا مشایعین هم پذیرایی درخور شان صورت می گیرد و دغدغه ای بابت این موضوع نخواهید داشت.

برای سفرهای خارج از کشور cip فرودگاه امام با ارائه امکانات در خدمت گزاری به شما حاضر است و برای سفرهای درون مرزی سی آی پی فرودگاه مهرآباد در خدمت شما می باشد.

 علت کیفیت متمایز خدمات ارائه شده توسط  خدمات تشریفات واران

  • استفاده از رانندگان مجرب و مسلط به شهر شناسی

  • استفاده از بروزترین خودرو ها
  • استفاده از سیستم تهویه مطبوع خودرو بدون دریافت هزینه اضافی
  • دقت در انجام سرویس در زمان معین شده توسط مسافرین گرامی
  • امکان ثبت شکایت به هردلیل از نحوه ی انجام سرویس در وب سایت  
  • تماس با مسافرین گرامی در فاصله زمانی معین توسط کارشناسان موسسه جهت ارزیابی سطح رضایتمندی
  • مشاهده هزینه ترانسفر هنگام ثبت رزرو درخواستی در وب سایت  

از دیگر خدمات ارائه شده توسط  خدمات تشریفات واران در حوزه ترانسفر فرودگاهی ،ارائه خودرو های لوکس و خودرو های گروهی با توجه به نیاز مسافرین گرامی میباشد .

سی آی پی چیست

حروف انگلیسی CIP «سی آی پی» مخفف کلمات انگلیسی Commercial Important Person به معنی «افراد مهم اقتصادی است»، افراد مهم اقتصادی به واسطه مسئولیت و تأثیراتی که در مبادلات اقتصادی دارند به شدت از جهت زمان در مضیقه بوده و از این جهت نیازمند خدمت رسانی سریع و متفاوتی نسبت به عموم هستند.

یکی از مرسوم ترین خدمات مورد نیاز این بخش از جامعه، تسهیل فرایند تشریفات فرودگاهی است چرا که این افراد به واسطه فعالیت خود مرتباً نیازمند سفرهای داخلی و خارجی هستند و استفاده بهینه از مدت حضور در فرودگاه برای آنان ارزش بسیار زیادی دارد.

جایگاه تشریفات اختصاصی CIP چند سالی است که جای خود را در فرودگاههای کشور باز کرده و امروز استفاده از آن به جزء لاینفک سفر مدیران و فعالان اقتصادی تبدیل شده است.

فرودگاه بین المللی مهرآباد به واسطه موقعیت مکانی خود و سابقه بسیار زیاد آن در کشور جایگاه بسیار ویژه ای به خود اختصاص داده و کمتر ایرانی را می توان یافت که در طول مدت عمر خود از این فرودگاه استفاده نکرده باشد.

خوشبختانه چند سالی است که به همت بخش خصوصی این فرودگاه مجهز به یکی از مدرن ترین جایگاه های تشریفاتی در کشور شده است.

تشریفات اختصاصی واران انصافاً یکی از برترین جایگاههای CIP در کشور است. ورود به این جایگاه به تنهایی کافی است که با مشاهده اوج هنر معماری و ذوق طراحان و سازندگان این مجموعه احساس دلپذیری داشته باشید.

بر خلاف دیگر جایگاه‌های CIP در کشور، این جایگاه به نحوی طراحی شده که شما با حرکت در آن، سبک‌های معماری سنتی و مدرن را مشاهده خواهید کرد. فضای دلچسب این جایگاه CIP احساس بی نظیری از حضور در فرودگاه برای شما به یادگار خواهد گذاشت.

کیفیت خدمات در این جایگاه از سوی برند «تشریفات تجاری ایران» تضمین می شود.

این جایگاه CIP که با افتخار می توان آن را CIP Lounge نامید مجهز به امکانات منحصر به فردی از جمله سوئیت برای استراحت میهمانان و اقامت، سالن اجلاس، سالن همایش و کافی شاپ است.

این جایگاه مدرن مستقلاً امکان ترانسفر عادی و یا تشریفاتی را نیز فراهم کرده است و می توان کل فرایند سفر را از درب منزل تا بازگشت به منزل یا محل کار به صورت آنلاین سفارش داد.

معرفی خدمات CIP بانک پاسارگاد
 

یکی از خدمات رفاهی در نظر گرفته شده برای مشتریان وفادارد، بهره مندی از جایگاه تشریفات فرودگاه امام خمینی (ره)  و

خدمات CIP بانک پاسارگاد می باشد.

تعداد سهمیه در نظر گرفته شده برای هر مشتری وفادار با توجه به آخرین رده ایشان تخصیص یافته و برای سفر رفت و یا برگشت در یک دوره چهار ماهه قابل استفاده خواهد بود. جهت اطلاع از سهمیه باقیمانده در این دوره به آدرس خدمات CIP— ثبت درخواست رزرو، مراجعه فرمایید.

 

نکات قابل توجه

  •  انجام رزرو قبلی و همراه داشتن کارت وفاداری و رمز مجازی جهت استفاده از خدمات CIP الزامی می باشد. لذا در صورت تمایل به استفاده از این خدمات ضرورت دارد حداقل یک هفته پیش از سفر به یکی از راه های زیر نسبت به انجام رزرو اقدام نمایید:

 

ثبت درخواست رزرو خدمات در سایت باشگاه از طریق مراجعه به آدرس خدمات CIP –ثبت درخواست رزرو
مراجعه به شعب بانک پاسارگاد

  •  خدماتی که از طریق جایگاه تشریفات فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) ارائه می گردد به شرح ذیل می باشد:

 

  1. انجام کلیه امور تشریفات سپردن و استرداد بار توسط متصدیان تشریفات
  2. انجام تشریفات گمرکی
  3. انجام کلیه تشریفات ترافیکی اعم از رزرو جا و اخذ کارت سوار شدن به هواپیما
  4. انجام امور بانکی مربوط به عوارض خروجی
  5. پذیرایی از مسافر و استفاده از سلف سرویس رایگان در جایگاه
  6. استفاده از خدمات اینترنت بدون سیم رایگان در محل جایگاه
  7. همراهی و اسکورت از محل جایگاه تا پای پلکان هواپیما و بلعکس با برخورداری از تشریفات و گیت اختصاصی
  •  حضور در فرودگاه 3 ساعت قبل از پرواز الزامی می باشد.
  •  استفاده از ترانسفر فرودگاهی، اخذ ویزا، استفاده از سوییت ها، پارکینگ و سایر خدمات قابل ارائه در سالن CIP  با پرداخت هزینه امکان پذیر خواهد بود.
  • در حال حاضر ارائه ارز مسافرتی در سالن CIP صرفا با ارائه حواله "بانک سامان" امکان پذیر می باشد.
  •   آدرس سالن CIP: فرودگاه بین المللی امام خمینی – روبروی برج مراقبت – جایگاه تشریفات اختصاصی
  •  مسافرانی که از خطوط هوایی British Airways استفاده می نمایند قادر به استفاده از خدمات CIP نخواهند بود.
  •  در صورت تمایل می توانید به عنوان مشایعت کننده و یا مستقبل از سهمیه تخصیص یافته استفاده نمایید.
  •  استفاده از خدمات CIP برای افراد کمتر از 2 سال رایگان می باشد و سهمیه ای کسر نخواهد شد.

بیزینس لانژ

واژه "Lounge" یا «لانژ» که البته برخی اوقات به اشتباه «لانچ» تلفظ می شود علی رغم سابقه طولانی در مکالمات روزمره اخیراً حتی به لمکده نیز ترجمه شده است. «لانژ» اگرچه به معنی محل استراحت است اما همیشه برای بخش خاصی از سینما، رستوران و یا دیگر اماکن عمومی که مورد توجه طبقه خاصی از جامعه بوده است، مورد استفاده قرار می گرفته است.

 

«لانژ» در این سایت صرفاً به معنی "LOUNGE" در فرودگاه، هتل و ... می باشد که افراد مهم اقتصادی از آن برای استراحت و یا برگزاری جلسات استفاده می کنند.

"CIP Lounge" نیز «لانژ» اختصاصی افراد مهم اقتصادی؛ عمدتاً محلی است بعد از گیت کنترل گذرنامه در فرودگاه‌های بین المللی که مسافرین تراز اول و یا تجاری، از آن برای استراحت، مذاکرات و برگزاری جلسات استفاده می نمایند.

«لانژ» عموماً یک سالن اختصاصی با امکان پذیرایی ویژه از میهمانان است که ممکن است دارای سوئیت، حمام، اتاق کامپیوتر و پرینتر، سالن ورزش، ماساژ و حتی آرایشگاه باشد.

امکانات هر «لانژ» مختص به همان است و لازم است در زمان ثبت سفارش و رزرو خدمات از امکانات «لانژ» مورد نظر اطلاع حاصل نمایید.

هم اکنون "Business Lounge" یا «بیزینس لانژ» فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) که در پاره ای از مواقع به اشتباه «بیزینس لانچ» تلفظ می شود مهمترین و معروفترین «لانژ» اختصاصی در کشور است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.