پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

هولوگرام امنیتی

ارائه خدمات بازاریابی آنلاین و دیجیتال

هولوگرام امنیتی

۴۲۸ بازديد

هولوگرام چیست

در این مقاله قصد داریم به بحث در مورد موضوعات زیر بپردازیم:

هولوگرام یک نشانه تصویری سه بعدی است که با تکنولوژی لیزر به صورت برچسب تولید می شودو جلوه های بصری منحصر بفردی از نام یا آرم گرافیکی در لایه های سه بعدی دارد. در واقع می توان گفت هولوگرام به عنوان مطمئن ترین برچسب روی کالاها شناخته شده است و دلیل آن این است که این برچسب را بعد از تولید نمی توان به هیچ عنوان تکثیر مجدد کرد. هولوگرام به عنوان برچسب اطمینان بر روی کالا می تواند اصالت محصول را ضمانت کند. این به گونه ای است که با دیدن هولگرام فرد می تواند با خیال راحت محصول را خریداری کند. همچنین هولوگرام علاوه بر امنیت جلوه زیبایی دارد که همین امر باعث شده که یکی از دلایل استفاده از آن افزایش زیبایی کالا باشد.

هولوگرام

فروش هولوگرام


افراد متقلب و کلاهبردار همواره به دنبال فرصت هستند که بتوانند از فرصت استفاده کرده و با جعل محصولات پر طرفدار به سودآوری دست یابند. زمانی که یک محصول نزد مردم محبوبیت پیدا می کند افراد سود جو به این فکر می افتند که با ارائه ی کپی آن بتوانند مشتریان آن محصول یا برند را به سمت خود بکشانند. یکی از روش هایی که به کمک آن می توان احتمال جعل شدن کالا ها و محصولات را کاهش داد استفاده از برچسب هولوگرام است. بنابراین کارخانه هایی در این زمینه ایجاد شده اند و اقدام به فروش هولوگرام به متقاضیان می کنند. هولوگرام ها نه تنها احتمال کپی برداری از محصول را کاهش می دهند بلکه این اطمینان را در مخاطب ایجاد می کنند که محصول اصل و دست نخورده خریداری می کنند. هولوگرام ها در مواردی که به امنیت بالایی نیاز دارند و افراد ترجیح می دهند که آن کالا دارای امنیت بالا باشد استفاده ی فراوان دارند. نظیر لوازم آرایشی و بهداشتی، نامه های محرمانه و اسناد مهم، قطعات و لواطم الکترونیکی، انواع مدارک شخصی نظیر گواهی نامه و ....

فروش انواع مختلف هولوگرام


یکی از انواع مختلف هولوگرام هایی که در بازار وجود دارد هولوگرام آماده می باشد. معمولا این نوع از هولوگرام زمانی خریداری می شود که به امنیت بالا نیاز نباشد. بنابراین شرکت هایی که در حوزه ی فروش هولوگرام فعالیت دارند باید بدانن که خریداران این نوع از هولوگرام چه کسانی هستند و به چه علتی از این نوع استفاده می کنند و در چه تیراژی باید از آنها تولید کنند. هولوگرام های آماده معمولا چون به صورت اختصاصی تولید نشده اند هزینه های پایین تری دارند و در مواقعی که به امنیت بالا نیاز نیست مقرون به صرفه هستند. شرکت های تولید کننده و وارد کننده در صنایع مختلف با تهیه ی هولوگرام از شرکت هایی که کار فروش هولوگرام آماده یا اختصاصی انجام می دهند به مشتریان خود این اطمینان را می دهند که محصول آنها اصل است. 

فروش هولوگرام
 

معرفی انواع هولوگرام‌


هولوگرام ها دسته بندی های متفاوتی دارند و از لایه های مختلفی تشکیل می شوند. به برخی از دسته بندی های آن در زیر اشاره می شود. یک هولوگرام از دو لایه ی اصلی به نام های لایه ی فوقانی و لایه ی زیرین ساخته می شود. این لایه ها بسته به انواع هولوگرام میتواند بیشتر شود.

هولوگرام استریوگرام


این نوع هولوگرام یه هولوگرام دارای حرکت است و نحوه ی تشکیل آن بدین صورت است که از تصاویر متحرک در فریم های مختلف به صورت جداگانه بر روی سطوحی که به نور حساس هستند ثبت می شود. نورپردازی به هر یک از فریم ها با توجه به توانایی و حساسیت سطح می تواند افزایش یابد.

هولوگرام پالسی


برای تشکیل این نوع هولوگرام عملیات میانی که شامل تهیه ی هولوگرام اصلی و به دست آوردن فرم نیکلی می باشد حذف شده و لیزر را به صورت مستقیم به فتوپلیمر می تاباند. به خاطر اینکه لیزری که برای این عملیات استفاده می شود پالس نام دارند به آن هولوگرام پالسی می گویند.
مزیت این لیزر نسبت به سایر لیزر ها این است که می تواند در میلی ثانیه نور پردازی بیشتری کند. از این نوع برای عکاسی چهره بسیار استفاده می شود.

هولوگرام های شناسایی


از این نوع هولوگرام بیشتر بر روی کارت های شناسایی استفاده می شود واین هولوگرام ها شفاف هستند. این هولوگرام جنبه ی امنیتی و محافظتی دارد، باعث افزایش طول عمر کارت می شود و از جعل کردن کارت ها جلوگیری می کند. به دو صورت می توان این هولوگرام را بر روی کارت های شماسایی نصب کرد یکی به صورت هات استمپ و یا چسباندن به شیوه ی معمولی مزیتی که روش هات استمپ دارد امنیت بیشتر آن است.

انواع هولوگرام

هولوگرام های نوار چسبی


این نوع  برای مواردی که نیاز به امنیت بسیار بالا دارند استفاده می شود. موارد استفاده ی آن در پاکت نامه ها، کارتن ها و جعبه ها است. وجود این نوار چسب به منزله ی اصل بودن، آکبند بودن است.
بر روی این هولوگرام ها نوشته های بسیار ریزی وجود دارد که فقط با دستگاه های لیزر قابل خواندن است. این نوار چسب ها قابلیت این را دارند که از حالت نواری خارج شده و به برچسب تبدیل شوند. این کار به کمک دستگاه دایکات قابل انجام است.

هولوگرام چیست

هولوگرام دارای متن پنهان


برای ساختن این نوع هولوگرام قسمت هایی که دارای متن هستند به صورت شفاف بر روی یک شیشه ی مشکی قرار می گیرند و سپس آنها را در معرض لیزر قرار می دهند. این متن ها به دو صورت هستند یا قابل بازخوانی هستند. یک سری از متن ها فقط در زیر نور لیزر قابل خواندن هستند و نوع دوم که باید به کمک فیلم های decodefilm خوانده شوند.

هولوگرام دو بعدی و سه بعدی


هولوگرام ساخته شده به این شیوه عمق بسیاری دارد چرا که این نوع هولوگرام دو لایه هستند، در یک لایه هولوگرام دوبعدی که معمولا در لایه ی تحتانی قرار میگیرد و هولوگرام سه بعدی که در لایه ی فوقانی قرار می گیرد. برای افزایش امنیت این نوع هولوگرام انواع دیگر  مانند متن پنهان، میکرونی و … می توانند قرار بگیرند.

هولوگرام جنبشی


بیشتر جنبه ی امنیتی دارد و برای تهیه ی آن از هولوگرام های دو بعدی، سه بعدی استفاده می شود. اگر به این هولوگرام ها از زاویه های مختلف و به صورت پیوسته نورپردازی شود هولوگرام های جنبشی ساخته می شود.

هولوگرام امنیتی


هولوگرام نشانه ای تصویری سه بعد ی میباشد  که با فناوری لیزری بصورت برچسب تولید و عرضه میگردد و دارای نمای تصویری خاص از نام یا لوگوی گرافیکی بر بخش های مختلف سه بعدی است. مهمترین ویژگی که این محصول را قابل اطمینان ترین برچسب بصورت هولوگرام امنیتی روی کالا ها تبدیل کرده است این میباشد که این است که یک هولوگرام سفارشی ساخته شده در هیچ جای دیگر دنیا قابل کپی برداری نیست. بنابراین هولوگرام امنیتی بهترین برچسب به عنوان نماد اطمینان جهت جلوگری از جعل کالا میباشد، به نحوی که شما به عنوان مصرف کننده با دیدن هولوگرام امنیتی با نشان یک شرکت خیالتان از اصالت محصول جمع میشود.
علاوه بر استفاده هولوگرام  برای امنیت، ظاهر زیبای هولوگرام سبب میشود که از آن صرفا جهت زیبایی محصول و بسته بندی آن برای جذابیت بیشتر استفاده شود. در مجموع کاربرد هولوگرام محدود به کالای خاصی نمیگردد این قابلیت را دارد که روی کلیه کالاهای مصرفی، قطعات و لوازم یدکی، اوراق بهادار، کارت گارانتی و ضمانت، کارت شناسایی، کارتهای اعتباری و اینترنت، انواع گواهینامه‌های عضویت، نمایندگی و ….. برای ثابت کردن اصالت و جلوگیری از تقلب بکار برد.

هولوگرام امنیتی
 ویژگی های هولوگرام امنیتی

  •   قابلیت جابجایی از کالایی به کالای دیگر حتی با روش حرارت، بخار و…
  •  آسیب پذیری زیاد با در صورت هر دستکاری
  •  مقاوم بودن در مقابل گرما و حرارت برای کالاهایی که در معرضش قرار داشته باشند.
  •  عدم امکان تکثیر و کپی توسط اشخاص و شرکت های دیگر
  •  دارایی ظاهر خیلی زیبا
  •  امکان تولید در ابعاد و طرح های متفاوت
     

چاپگرهای هولوگرامی 


طراحان و سازندگان هولوگرام ها عمدتا محصولاتی از هولوگرام های سفارشی را برای مشتریان فراهم می آورند.هم چنین امکان چاپ متن های خاص مشتریان درهولوگرام ها وجود دارد.به علاوه هولوگرام های آماده در سایزها و طرح های متعدد وجود دارد.
این هولوگرام ها عمده نیازهای امنیتی را در بخش های متعدد فراهم می آورد. از این بخش ها می توان به برچسب های محصولات ،نرم افزارها ،بسته بندی ها ،بسته های امنیتی ،احتیاط /هشدار،برچسب های کارت های شناسایی ،داروسازی ،ضمانت نامه ها و برچسب های لوح های فشرده اشاره کرد .
این هولوگرام ها با قیمت های باور نکردنی درسه دسته  قرار می گیرند:برچسب های امنیتی سفارشی چاپی ،برچسب های امنیتی آماده ،نوارهای غیر قابل نفوذ،برچسب های امنیتی چاپی .
 برداشتن برچسب های هولوگرامی با مضمون “original”باعث به جا ماندن آثاری از هولوگرام ها بر روی صفحه می گردد.برخی دیگر از انواع هولوگرام های چاپی پس از برداشته شدن آثاری از رنگ مشکی ،قرمز و سایر رنگ ها بر جای می گذارند.

هولوگرام برجسته
برچسب های هولوگرامی برجسته 


این هولوگرام ها از نوع ماتریس نقطه ای اند که به صورت رنگین کمانی است و واژه ی SECURITY به صورت معلق در تمامی جهات برچسب خود نمایی می کند.
سایز این برچسب های هولوگرافی در حدود 20×20میلی متر است .
در بطن این برچسب ها واژه های نهفته ای وجود دارد که تنها با با استفاده از برخی نوارهای رمز گشایی شده قابل مشاهده اند.این برچسب های هولوگرافی حرکات مارپیچی منحصر به فردی را دارند ..اندازه ی این برچسب ها در حدود 20 الی 25میلی متر است ..هم چنین این برچسب ها را می توان در نمونه های دو بعدی و یا سه بعدی نیز یافت کرد .

هولوگرام های با کیفیت 


شرکت ما یکی از برترین تولید کنندگان  انواع هولوگرام در هند به شمار می آید.این شرکت موفق به ساخت هولوگرام هایی شده است که علاوه بر ویژگی های محافظتی ،زیبا نیز هستند.این هولوگرام ها در طرح های بدیع و زیبننده ای طراحی می شوند .به یاد داشته باشید برای درخشنده کردن هر چه بیش تر این هولوگرام ها به یک تلق و الگوی غیر قابل شکست نیاز است .کیفیت این هولوگرام ها غیر قابل باور است .

انواع هولوگرام های با کیفیت

  • هولوگرام های بازتابی 
  • هولوگرام های پراکنشی 
  • هولوگرام های برجسته 
  • هولوگرام های یکپارچه 
  • هولوگرام های حجمی 
  • هولوگرام های رنگین کمانی 
  • هولوگرام های مرکب 
  • استریوگرام ها 
  • هولوگرام های مسطح

 

مزیت های هولوگرام های با کیفیت 

 

  • چاپ سفارشی انواع طرح ،رنگ وشدت تصویر در این هولوگرام ها وجود دارد.
  • قدرت واکافت بالا در ماتریس نقطه ای 
  • ادغام با انواع هولوگرام های دو بعدی و سه بعدی 
  • هولوگرافی چند بعدی 
  • مجهز به برترین تکنیک های جلوگیری از جعل و نفوذ
  • اعطای ظاهری زیبا به مدارک شناسایی
  • افزایش ایمنی کارت های شناسایی 
  • وضوح بالا 
  • محافظت در برابر خراش و هر گونه آسیب 

کاربرد هولوگرام های با کیفیت

 

  • اسناد امنیتی 
  • برچسب های چاپی موجود در کارتن های مقوایی 
  • پارچه های نساجی 
  • محصولات پلاستیکی 
  • محصولات کاغذی از قبیل کارت های ویزیت ،تبریک و اسناد رسمی 

 

هولوگرام های ارزان قیمت

گستره ی عظیمی از محصولات هولوگرامی مقرون  به صرفه در این شرکت طراحی و تولید می شوند .این هولوگرام ها از پلیمرهای پلاستیک با کیفیت ،کاغذ های پلاستیکی که دوام بالایی دارند ،تولید شده اند .به علاوه این هولوگرام ها طبق سغارش های چاپی مشتریان در طرح های بدیع ئ زیبا تولید می شوند .برچسب گذاری این هولوگرام ها مانع از جعل محصول می شود .
این هولوگرام ها در طرح ها و رنگ های متعدد وجود دارند و رنگ این نوع هولو گرام ها بسیار بادوام و تنظیم شدنی است .مواد مورد استفاده در این هولوگرام ها بسته به نوع کاربرد آن از پلاستیک و یا کاغذ می باشد .به علاوه این هولوگرام ها علاوه بر زیبایی ،دوام بالایی دارند .

 

انواع هولوگرام های ارزان قیمت 

 

  • هولوگرام های حجمی 
  • هولوگرام های رنگین کمانی 
  • هولوگرام های چند بعدی 
  • استریوگرام ها 
  • هولوگرام های مسطح
  • هولوگرام های بازتابی 
  • هولوگرام های برجسته 
  • هولوگرام های یکپارچه 

ویژگی های هولوگرام ارزان قیمت

 

  • چسبندگی بالا 
  • کشش بالا 
  • مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت 
  • سازگار با هر نوع محصول 
  • ضد آب 
  • مجهز به به روز ترین طرح ها 
  • با دوام 
  • غیر قابل سرقت 
  • چسبندگی بالا 

کاربرد هولوگرام ارزان قیمت

  • تجهیزات الکترونیکی 
  • محصولات تولیدی 
  • اسباب برقی خانگی 
  • تجهیزات اجاره ای 
  • کامپیوتر ها 
  • لپ تاپ ها 

هولوگرام های پیشرفته 


شرکت ما علاوه بر تهیه و تولید هولوگرام ها مهارتی خاص در تولید انواع پیشرفته ی برچسب ها دارد .محصولات هولوگرامی تحت کنترل دقیق برای شناسایی  و جلوگیری از معایب موجود در آن تولید و صادر می شوند .این برچسب ها تحت استاندارد بین المللی دقیق و با کیفیت بالا تولید می شوند .متخصصان مهارت دیده ی مسئولیت ثبت علایم هولوگرافی را بر روی هولوگرام ها دارند .

 

انواع هولوگرام های پیشرفته

 

  • هولوگرام های چند بعدی 
  • استریوگرام ها 
  • هولوگرام های مسطح
  • هولوگرام های بازتابی 
  • هولوگرام های برجسته 
  • هولوگرام های یکپارچه 
  • هولوگرام های حجمی 
  • هولوگرام های رنگین کمانی 
  • هولوگرام های پراکنشی 

ویژگی های هولوگرام پیشرفته

 

  • دوست دار محیط زیست اند.
  • مقاوم طبق استانداردها
  • پردازش صحیح 
  • طرح های اختصاصی 
  • ماندگاری ساختاری بالا 
  • فوق چسبنده 
  • از هر لحاظ مقرون به صرفه 

کاربردهای هولوگرام پیشرفته

 

  • صنایع خودرو سازی 
  • صنایع مراقبت و سلامت 
  • صنایع شیمی 
  • صنایع دارو سازی 
  • صنایع نوشیدنی ها و خوراکی ها 
  • هولوگرام های آنی 

این هولوگرام ها مختص به مشتریانی است که نیاز سریع به هولوگرام ها دارند . هم چنین بسته به نیاز مشتریان گستره ای عظیمی  از این  هولوگرام ها در روز طراحی و تولید می شوند .تمامی این هولوگرام ها قبل از انتشار از طریق استانداردهای خاصی بررسی و تست می شوند .این هولوگرام ها در طرح ها ،رنگ ها ی متعدد  موجود اند . همچنین تدبیرهای لازم برای جلوگیری از جعل در این هولوگرام ها در نظر گرفته شده است.

 

انواع هولوگرام های آنی 

 

  • هولوگرام های آنی شفاف 
  • برچسب های هولوگرامی آنی 
  • هولوگرام های پیشرفته 
  • هولوگرام های مهر گذاری شده 
  • نوارهای هولوگرافی 
  • باریکه های هولوگرافی 

کاربردهای هولوگرام های آنی 

  • به عنوان برچسب بر روی بلیت ها نمایشگاه ها ،مسابقات ،صحنه های موسیقی به کار برده می شوند .
  • هدایا 
  • هدایاهای تبلیغاتی 
     
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.